07 April 2011

mana mana

>Hey.. let's just walk..

>petang ni.. cantik kan? aku dah lama tak tengok pelangi. heh. lama sangat-sangat dah rasanya..

jalan tar masih basah. air awan jatuh. dah dua kali untuk hari ni. pagi tadi dah basah, petang pon basah lagi. makin suburlah bumi ni. batu-batu kerikil yang tak bersalah aku sepak ke depan, melencong ke tepi, sepak tempang. heh,, sengih kecil.

>this gonna be a long walk eyh? well, sebab kita masing-masing preoccupied, maybe tak terasa sangat pon jauh perjalanannya. aite?

>semalam aku buat cekodok dengan mak. aku goreng. hangit! hahahhahaha

>and hey, test semalam macam gampang.. aku boleh jawab so-so je..dem betei..!

soalan aku tak berjawab. ketawa aku tak bersambut. rintihan aku tak dipujuk.
telan air liur.

mana dia?


tafsirkan? tolong..