16.4.11

kawan-kawan yang kita suka

untuk kawan-kawan yang kita suka.

kita teriak kita suka. kita teriak kita gembira.
pegang tangan erat. jalan sama sama.
bergelek pinggang ke kiri dan ke kanan.
menyapa hai hey hello..
saying " gyeah.. i love u too.."

itu kawan-kawan yang kita suka.

berlanggar bahu kita sapa
berjabat tangan cium pipi kanan kiri dan kanan kembali
kalau ada kaki terpeleot kita papah
"aku kuat, aku gendong kau atas belakang."
biarpon datang duka, kita ketawa suka.

ini kawan-kawan yang kita suka

kerana hidup ini jenis pinjaman kontraknya tak lama
janji kita, kita tunai sumpah kita pegang
biar hidup belia bermakna..
bukan semata sia sia

kawan-kawan yang aku suka..

kalau aku terperosok di dalam, keluarkan aku
kalau aku tertinggal di belakang, dekati aku
jangan nanti kita tinggal tak bertemu
aku haru..