31 March 2011

Deeper Conversation



awak pandai main gitar?

tak. senandung saya tahu.

awak tahu pakai selendang? tahu pakai legging? awak pakai?

tahu, belit-belit. saya pakai selendang.
legging? awak pernah pakai boxer di luar? semacam itulah saya rasa kalau saya pakai legging, di luar..

*angguk paham*

awak..

ya?

tahu mengaji? boleh imamkan saya?

tahu. boleh. insyaallah.

awak...

awak amalkan bismillah tujuh?

saya tahu bismillah tujuh. kenapa?

mungkin sebab itu saya jatuh kasih pada awak..

eh..saya tak tiup apa-apa pada awaklah. sungguh ni!

tapi hati awak tiup. saya dengar. saya rasa.

err.. heee.. *garu kepala*

awak.. jawab semua persoalan senandung saya?

after nikah. then i'll take you to our own deeper conversation. 
di bangku cokelat di taman, di buaian di halaman rumah. di mana sahaja..


di mana sahaja. asal ada kamu. *senyum*