23.2.11

Perlimaki

Eh eh.. Nak tanya ni..


Apa?


Kau mengaji di Misr, tapi kau tulis pakai lepas kan? Kau tak jaga sensitiviti orang ramai la.


Dah tu?


Dah tu, kau baik mintak maaf. Tak semua paham lawak sengal kau.


Pulak dah. Maaf.


Tapi.. kau tak sincere ni.


Ikhlas tu, hanya aku boleh judge. Kau terima atau tidak maaf aku?


Kau dulu lain. Aku kecewa tengok kau kasar begini. Macam endah tak endah dengan orang sekeliling.


Apa lagi yang kau tak puas hati?


Apesal kau tak macam dulu? Kau santun habis dulu. Jaga adab tutur kata. Sekarang kerja kau perlimaki orang di SARKASIS sahaja. Tambah pula dulu kau wakil badan pelajar. Mana moral dan akhlak kau? Pudar sudah. Apa jenis keluaran Misr ni?


Depan-depan lain cerita lah. Alam maya bukannya diri kau yang total. Dah nama perlimaki. Butthurt lettuw. 


Payah bercakap dengan orang keras hati macam kau. Kau mati nanti kubur sempit tau. 

Pulak dah! #serbanist !


********

Nampak apa yang aku cuba bagitahu?