3.2.11

3 FEB 2011

aku terkandas di markas AQ. bersama nash dan esah. dan member2 lain.. terlalu banyak kabar angin spekulasi. saat aku menaip ni kedengaran bunyi bas yang sedang menunggu kami untuk bawak saki baki zagzig keluar. menuju ke mansoura katanya. babah kol aku byk kali. ulang2 kata jangan panik.jangan ikot haluan sendri. jujur kata, mmg aku nak terjah cairo macam tu jek. tak pike apadah.ngaku dak cairo atau tgu kawasan zagzig jd merah. tu je.

alhamdulillah. Tuhan ada. Dia dengar doa kau aku dan kita semua. pehal2 aku update agi.
nanti ada masa aku bersurah lagi.

hey bonda dan babah, siap sedia tunggu kakak kat klia. kepam peluh seminggu tak mandi ni..hehehe
hey keluarga..aku bakal pulang. tunggu eqah kita bbq n ronggeng sama :)
hey kekasih, trimas untuk semua.kau dekat walaupon jauh.kau tahu aku. aku kuat kan? :)
hey kawan, doakan aku boleh segera jejak malaysia.

hanya yang tinggal pada aku adalah harapan. jika Allah tentukan mata aku tak kan menatap lagi bumi malaysia aku pasrah. buat pig yang bergelimpangan, teruskan usaha anda mamatahkan semangat kami. aku dulik apa? nyawa aku kat tangan Dia. tawakal , kan?

eh kawan2..bacakan yasin biar jangan putus. :)