18.12.10

suka lelaki seksi


Sering kali ada rasa tak lengkap dalam dada ni.


Puas aku selak setiap pintu sembilan nafsu, tidak pula aku temui jawapan. Tiada.


Jadi aku tilik segenap inci wajah mereka mencari kepuasan. Ghaib. Tak puas-puas.


Nah, mana tampuk kepuasan sebenar?


Agaknya bila jantung berdegup menyeru namamu dalam akad yang sah, barulah terhenti segala persoalan bodoh ini kan?


Bodohkah bila aku mengiyakan kewujudan emosi sebenar..?


Fiq, sudahlah... Jangan nafikan emosi kau yang bernama 'kasih sayang'. Jangan resist dia yang bernama Cinta.





Aku rasa disayangi oleh makhluk berjantina lelaki tiap kali dengar lagu ni. Disayangi dengan penuh gaya keseksian.
Anda rasa anda (lelaki) seksi? Wanita suka lelaki seksi tau! ;)


you're sexy enough when you're:


senyum seikhlas se-happy gile!
Gelak! kau gelak ikhlas. hua hua hua!!
tak cover depan perempuan. neutral habis.
badan fit! fizikal tu penting juga sayang.. yg penting kau tak sakit. tu je.
bila kau study/membaca. lelaki pakai sepek mata (bonus rambut panjang). kau memang BLUES untuk aku ok.. muahhahaha
berusaha. it's ok kalau tak berjaya gempak2, janji kau berusaha. aku suka tengok kau berusaha. seksi tau!
bila kau marah.. aku suka sangat2 kalau lelaki marah BERSEBAB, bukan jenis bad temper, tapi jenis care. marahlah.. aku suke!!
menulis. lelaki seksi kalau jari dia kemas dan bersih. kaler pink. pink itu sihat + seksi.
#memasak.


p/s: i'll be busy. tenggelam dalam dunia sendiri. ya, sila menangis kerana saya TERLAMPAU busy uruskan hidup segabai seorang penelaah.. 


o.O