29.12.10

Sambutan Kemenangan Malaysia Final AFF 2010




vedeo di atas ni alkisah Sambutan Kemenangan Malaysia Final AFF 2010 oleh pelajar medic Malaysia yang berada di tanah Jordan. tanah Berd *semuakosong.blogspot.com* juga tanah Cidak ; berlagak mamat korea-melayu celop belajar ilmu perubatan; mengubat hati awek-awek yang sedang luka. kihkihkih..


di saat ke 0.38 video di atas, korang akan sempat melihat betapa gebunya peha Khairul Fahmi, penjaga gol negara *walaupon lobos 2 biji bola, aku tetap sayang ko..muahmuah!* menendang bola jauh2 tanpa memakai seluar mahupon skirt pendek. aneh2..patotlah makcik bakso segera menutup kedai, tidak tertahan mahu latih aksi cakaran harimau katanya! hikhik..


ada gaya Dr Asada Ryutaro TMD tak?? 
*wink wink blink blink*

Hamboi-hamboi-hamboi....
ADA AKU KESAH??? AKU HADO MAKWO... KAU HADOOO????

aku di Misr pula sedang enak memadu asrama dengan gamba2 Khairul Fahmi di fesbuk, sesekali agak sentap apabila melihat gamba2 hawt beliau dan si buah hati. tahniah aku ucapkan. *sambil kepala dihantuk ke atas meja dan mengelap baki air hidung yang keluar akibat kekecewaan yang melampau-lampau*. 


kebetulan tingkap rumah terbuka, konon-kononnya mengalu-alukan embun jantan masuk ke dalam rumah, sekali aku terdengar laungan suara seorang lelaki. ya, aku amat arif dengan suara itu. suara USTAZ INDONESIA yang menyewa di sebelah imarah*bangunan* umah aku!
ini adalah hasil rakaman minda aku. sila imagine lebih untuk kesan HD.


Ustaz Indo = Kalah.. kalah.. kalah.. kalah...
*kau bayangkan intonasi budak2 yang sedang menganjeng kawannya mase kat skola dulu..oh..sangat suweeettsiakk!*


Aku = Yay..! Malaysia MEeNnAAaaaaaNnNGGG..!!! 
*sambil tepok tepok tangan. aku yakin ustaz indo dgr laungan balasku..provokasi..provokasi..hehehehe*


Ustaz Indo = Kalah 2-1 lahh..!


Aku = Menang agregat 4-2 tahu?!! 


Ustaz Indo  = Kalah...!!!!!!! kalah!!!!!! 2-1 kalah!!!! 
*terus naik histeria.kau bayangkan dia melaung2 sampai dua imarah boleh dengar suara dia..*


Aku = Ustaz, Malaysia Menang laaaaaa.....!!!!! 4-2 agregat..!!!! *ngek!!*


Ustaz Indo = AHHHH.. JELIK..JELIK...!! 


Aku = AHHHH.. SUKA..SUKA..!!


Ustaz Indo = Jelikk...!! jelikk..!!


Aku = Ustaz, MAU KENA LAZER KAA..??


Ustaz Indo = AHHH... JELIKK....!


Aku = memang nak kena lazer Ustat nieee....


Ustaz Indo = Jelik tau.. jelik..!!


aku dah mula angkat pinggan dan bergaya ala lempar cakera... hagak-hagak kalau aku lempar ke luar, kena gigi dia biar patah semua tak? kahkahkah..


jelik..jelik.. apa yang jelik sangat pom aku tak tahulah.. ahh. selalu je dia cari pasai ngan aku.. kadang tu karoke lagu Jangan Benci Bilang Cinta lah.. hapalah.. seb bek suara dia boleh tahan mantap, kalau tak, huh.. da lama aku lesing! oh, ustaz indonesia ni antara jiranku yang pernah aku kantoi muka sememeh lepas bgun tido awal2 dulu. ahh.. clakak! 


yang penting ada partyyy atas sutuh*rooftop* yang bakal dikelolakan oleh Miszz vampire Esah dan Misszz Nash. sebaik sahaja jet peribadi Khairul Fahmi touch down Cairo nanti. eheeem. sila ketawakan aku yang main2 ni yea.. 


akhir kalam, selamat berbahagiolah sukan bola sepak negara kita. semoga kemenangan piala kali ini menambahkan rejeki semua yang berusaha memastikan kemenangan di pihak kita. player semua muda2, timbalah pengalaman sebanyak yang mungkin and make sure liga bola sepak kita bertambah momentumnya dan semakin gravis hasta la visat bebeh!


oh ya. cerpen guwe sudah siapp... hakhakhak suka!