10.12.10

Gatai tangan; L.O.V.E AWARD and TAG

dah berkurun aku tak selesaikan tag and kutip award2 yang disedekahkan. sesekali aku tunjuk ramah ya dakk..tak pasai2 org kata takbur mika ni tak menyahut seruan kami..
so..here it goes..


first of all, thanks to onee-san for the award. 
darling, i appreciate this a lot! thanks bebeh.
this award came a long with few gempax question.. biasa dapat award mesti kena interbiew oleh mana2 papamamarazzi kan.. well so aku pon jawab dengan penuh ikhlas hati....


1. Siapa orang yang paling anda sayang?
Afiq 

2. Kenapa korang sayang dengan orang tue?
sebab dia apart of me.
dia lah singa bila aku jadi deer. dia cakna bila aku lagha.

3. Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.
Afiq, aku sayang ko. jadi ko boleh tak sayang aku balik? Give and take okeh.

Dengan rasa tinggi kasut dior baru beli dan besar hati unta yang dilapah itu hari, aku kurniakan award ni kepada cik TIPIKAL, NISA BUNGA, Mia/Nash and Esah.
deme2 yang lain terasa nak sahut award ni, ameklah..aku tak larang .. =D

*****************************

okeh.selesai dengan sesi soaljawab award oleh mamarazzi onee-san, aku kena pulak temuramah dengan Mia aka my Nash. aku akan sedaya upaya jawab pertanyaan beliau dengan ikhlas dan penuh keayuan kalah ayu raudhah.

1.apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Air.

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri ?
duit sendri? duet suga daday aii kira as my own money tak?? hahaa
DIOR shoes Qameya

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
yang pasti di rumah ~ di mana semua ahli keluarga n jiran tetangga berkumpul
tema? putih suci berseri sudah.

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
Ya. sekarang dan selamanya..selagi aku tak hidap amnesia..

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
19 tahun dan beberapa bulan tah.. biasa depa yang kira..aku tak ingat2 la tarikh apa2 ni..

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
Rumah. kadang2 kat bilik, dapur atau berkebun. tengok mood la cane..

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
THE QUEST BY WHITBUR 
kasi hadiah pada olang maa...aku sendri tak baca..aku suh org yang baca. amacam, bes kan?

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
Babah pon ya, Bonda pon ya.

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
HIS Lover.

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
tak. mesin yang basuhkan. aku ni pemalas. manfaatkan mana yang ada.

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
Masjid Nabi. nak ikot? jom!

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk. tak perlu sedekah saliva kat aku. salivary gland aku masih berfungsi dengan baik.. =D

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut 

25 march .

During their honeymoon, John Lennon and Yoko Ono hold their first Bed-In for Peace at the Amsterdam Hilton Hotel. seminggu terperap dalam bilik hotel. mahu tahu bed-in for peace tu apa? google sendrik!
makanya, aku pon sambut di sana juga...nanti.

barang sesapa yang gatai tangan macam aku, boleh le kamo buat yek.. dengan tag ni jugak orang kenal diri aku ni sedikit sebanyak. bile tahu aku ni bintang ARIES yang berapi2.. jangann kaum2 mereka mengapi-apikan aku lagi.. mahu tarbakau aku fire hidop2..

wassalam...