5.12.10

First sight B & W


aci tak .. kalau aku kata aku jatuh cinta dengan semua gamba2 nie..
aci kan..

Doa Memakai Kasut ;

اللهم إني أعوذبك من إبليس وجنوده

-selamat ber'amal- ^.^

“berdagang senjata api” ertinya—
(a) menjual atau memindahmilikkan, atau menyimpan
atau mendedahkan untuk dijual atau dipindah milik,
sesuatu senjata api bersalahan dengan subseksyen 9(1)
Akta Senjata 1960 [Akta 206];

UNDANG-UNDANG MALAYSIA
Akta 37
AKTA SENJATA API 1971
________________________________________

talent : Jenny
location : Seruling Emas Studio, Masarra City, Shoubra, Egypt

tuntutlah ilmu hingga ke negeri China ...

location | Maahad Qiraat Azhar, Shoubra, Egypt

i'm not a murderer .

talent | Jenny

location | Masarra City, Shoubra, Cairo, Egypt


''marilah menuju kejayaan ...''

location | Sayyidah Zainab, Cairo, Egypt

man without face
_____________________
CANON AT-1
CANON LENS FD 50mm 1:1.4 S.S.C
SUPER LUCKY 100
.................................................................
talent | Wak
location | St. Thresea, Shoubra, Cairo, Egypt.


ini semua hasil kerja keras kerispaduka. baru belajar katanya.. biasalah..orang merendah diri.


aku culik gamba2 ni dari fb beliau dan tempek di sini... supaya ada banyak lagi pasangan mata yang jatuh cinta.


kawan....aku nak bagitahu sesuatu..semalam ada manusia godek hati aku dengan bebanan yang besar. aku tak betah singkap kain dan tunjuk pada orang. aku tahu erti malu..aku tahu erti aib. tapi manusia yang satu itu mungkin kurang tahu malu sebab itu dia suka tayang cerita dalam kain dia.


jadi..aku serahkan hal antara aku dan dia ini kepada Tuhan. semoga hati aku ini tenang dengan doa yang korang kirimkan dari tanah air.


p/s: aii tak sabar nak rasa oreo cheese kek yang abrar janji mahu buatkan untuk aku buat pembuka selera time bukak pose nanti... yippeeii yay!