26 December 2010

Bahana aku berada di luar negara

salam alaik.

Back at home, Malaysia *or here in Misr, they called us Maleisien or in Obe's version; MaLIEsian* aku punya jajahan takluk yang sangat masyhur dan hebat. Aku adalah perdana menteri bagi minda dan buah fikiranku, dan aku jualah Maharani bagi 'tapak pertapaan' ku yakni bilik beradu.

Thanks to fezduk, badan risikan terbaik yang membantu aku dlm men-stalker kejadah apa yang adik2 aku buat selepas aku berambus sebentar dari pertapaan bilik beradu kerana komitmen di sini *sebagai penelaah*. terbongkar sudah sipat tamak haloba adik2 ku, yang nyata, aku belom lagi bertemu 'tanah dengan tanah' depa dah pulun habes2. sob.. tsk tsk tsk...


haru biru kelabu tahik hanjeng kacukan betollaaaaa...

1# almari ku bukan lagi wardrobe  ku
adik2 ku semua perempuan ayu terakhir laksana kakak dia nie. 'bahagia' nya menjadi seorang adik apabila, KESEMUA baju2 hot sexeh mexeh aku tlah membalut tubuh2 mereka. fiy, adinda ku berdua tu badan kurang sama besar dengan aku. seb bek heels ngan sneekers aku tuh kecik sket, kalau tak habes depa sapu. watteHIMAR laaa.. wardrobe aku habes depa 'kubey lana'.

2# dapur ku bukan lagi kitchen ku
to be honest, aku spent time dua hingga tiga jam sehari di dapur. oh jangan.... jangan tanya apakobondo aku ~kong kang kong kang~~~ buek di dapor nun. dapor tuh mmg tapak pertapaan aku yang kedua. now, dapor ku tlah ada arrangement baru. siak nye aku tak dapat nk tgk2 kan apa yg diubah gubah. head chef tade, kome suka suki ubah2 ye..oh..amat tidak menyeronokkan ye anak2...!

3# Cepot ku bukan lagi jambu air ku
okeh..ini pengakuan nyawa nyawa ikan talapia, aku minat jiranku bernama Cepot since aku tengok rambut dia ala Cloud Final Fantasy sampai jadi indie. oh dia sangatlah jambu seperti jambu air di pokok rumah makcik gebang. tiap hari klu Cepot lalu dpn umah sekarang, adik aku akan roger aku melalui nokia X3 mesenger *korg ingat BB je ada BBM???*
"hoi, balaks mu aku usya dan dia usya ku kembali. padan muka kamu!"

oh..saya rasa sangat hempeh.....   o.O

4#  kucing ku pula semua tlahke surga kucing
ya. semua telah dihenyak oleh kereta honda kaler putih versi tahpape aku tak pasti. jadi aku doakan semoga ruh ruh kucing2 ku ditempatkan di syurga kucing yang paling teratas. kucing2 aku semua beriman. aku solat, dia baring dok tempat sujud. aku berak, dia pon berak. ohh kucing ku sgt lah beriman. mcm tuan dia. taper, aku cari kucing baru.

5# cuti2 malaysia; no vacancy.
aku memang kaki travel. aku boleh hidup dengan sabun seketul, baju t-sirt, selendang dan jeans sehelai dlm masa backpacking seminggu. dlm hal ni aku yakin depa yg terseksa sebab aku tade utk menjahanamkan rasa gembira mereka especially adik2 aku. kahkahkah.. mesti kome rindu nk cakar2 ngn kakak kan kan kan. padam muke rindu kat kakak. hahahahaha

****
kesimpulanmatiannya...

aku nak kata wakaf, tak juga.. barang2 aku mesti lah aku syg. aku tak jugak kedekot. nama penuh aku bermaksud pemurah *korang terer, carilah nama arab yang sgt rare bermaksod pemurah..haha*, jadi pakai dan jaga elok2 barang2 aku. pastikan rupa depa still sama. aku tamo balik kang aku tgk bagaian breast baju tuh besar lagi londeh..selendang aku lusuh lagi rabak... kang aku pergi tak kembali, korang gak naya...dah tade bau aku kat baju2 tuh..


fiy,
aku dok kat sini, kerja merempit sepanjang masa. setakat rempit2 kat malaysia tu celah gg lah...sekali aku tekan minyak, pedal break tu aku ready lambat2 je.. tremco aku lah yang paling pickup kat sini woo..ada bran belajar merempit kat sini? hahahahalahabau...


chow~