16 October 2010

Maher Zain & Lupakanlah


Tak semua kau rencana kan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja
Oh ini tidak adil tidak adil baginya
Oh ini tidak adil tidak adil bagiku
Oh ini tidak adil
Untuk kau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Bukan milikku
Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku


oh Maher Zain
ehem!

tengok tu..saja buat aku cair!

"for the rest of my life..i'll be with you..i'll stay by your side honest and true.."
nak kata apa..memang dia nyanyi untuk aku begitu..
ehem!

mata dia .. agagagagagaa.. berdesup jantung aku degap degup!

Thanks to mofasad sebab 'bawak' aku bersama-sama tengok konsert Maher Zain.

"Gua malam nie nak pakai baju hitam yang gua pakai masa hantar bidadari gua kat KLIA
Gua nak dia rasa yang gua bawak dia sama"




Thanks to Cdot the dot dot dot aka The Suga Mummy sebab sponsor onncitt kesayangan ni pergi sekali, kalau tak hareemm dia nak kenal Maher Zain, asek bola, bola , BOLA..!!!

Tentang semalam, lupakan. Kita tengok apa yang ada dihadapan. Tentang kawan-kawan yang mendoakan, terima kasih. Tentang mereka yang ada menentang, jangan gusar..semuanya masih terkawal. Kita hidup dengan kita-kita sahaja, kita tidak kacau ganggu orang lain. Mungkin Maher Zain cemburu dengan kita-kita kan..tapi tak mengapa, aii dah cakap kat Maher Zain, aii bukan hakmilik dia dan vice versa.

keh keh keh..

ok jangan pening2.. atas sekali adalah lirik Penakut by Yunalis. Aku tengah layan lagu ni sebab arrangement music sangat indah and boleh menang AJL ke beberapa belas puluh aku pon tak tahu.. lagu ni tiada kena mengena dengan yang sudah meninggal dunia. Hanya kena mengena antara Maher Zain dengan aku sahaja. keh keh keh..

Photo-photo menarik daripada Cdot aii curikk..! (sorry cdot..lenkali aku buat lagi.. :D) Moga murah rejeki Cdot yek.. Mana tahu depan Cdot leyh datang Misr. Aku bawak Cdot jumpe sepupu jauh beliau si Cleopatra.

here is PENAKUT by Yunalis.



p/s: Seronokkan dapat buat buah hati gundah gulana. hari ni aku tingtong kebaaaabbooomm tido 5 jam straight lepas telan pil sebab nak hilangkan selsema. Ternyata, gagal. Moga hilang cepat penyakit berjangkit ni.