30.9.10

Bila Lapar

Salam.

Gamaknya aku tengah sangat lapar..jadi aku terbayang Mamad yang jual krib di sekitar gamaah.

kalau Firakh (ayam) dan Lahmah (daging) dalam 9geneh je. tapi aku suka koktel = semua..dalam 12geneh.
lumayan.
wakakkakaa..
berjam baru habes makan


Nanti dah masuk kelas, aku amek gamba pak & mak arab kat sini eyh.. kasi korang tengok lifestyle depa macam mana..

pakai purdah + skirt jeans, amy whinehouse pon ada. tak lupa gayyah gayyah yang macho habes. Fakulti Engineering mamatnya memang mengancam habis. 

lapar nye..

btw,

KFC kat sini ada delivery.. kat Malaysia ada? tak de..

;)

p/s: ALEX, KO PIKIR AKU DUDUK SINI KERJA MENGUSHA JE 247? hmm..sambil menyelam minum air...glup glup glup..