25.9.10

unta ensem disuakan, ayam kampung aku dambakan

entri khas untuk kamen, alvin n my mofasad sayang..

Assalamualaikum.

Jejak sahaja kaki kanan di bumi Mesir, aku terus ingat pesan kamen n alvin..yeahhh.. aku masih setia ingatkan AYAM KAMPUNG CAP SUNGAI BESAR. Doakanlah ingatan aku tak mudah kabur ye!

(aku online ni pon waktu tengah hari di sini, sambil sambil tunggu ayam idop kena sembelih kat kedai, buat lauk kat rumah.)

wireless tak masok umah lagi...kang nanti da masuk, aku haplod gambaq banyak2..! aku kat CC ni..sebelah kanan aku ada sorang mat arab; hidung mancung terletak, putih melepak, tinggi tegap.. mak aih.. gugur jantung melayu aku..hahahaa

tapi yang tak blah, pakai baju ketat melekat, neck V, sudah macam gayyy..lalallalalalalalala~~~ gulp! suka aiii nyahh..hahaha

line telepon kat sini celam celop..bikin hati panas saje. apa apa hal pon aku redha. mofasad pon kena redha.

terima kasih buat doa dan kata-kata semangat kalian semua. walau kita jauh, tapi 'jiwa' rasa dekat.
rasa tak? ada rasa? kuikuikui...

bila lah kelas nak setat...semingu lagi..semangat yang korang dermakan dah meluap-luap nie. tak sabo-sabo!

till next time sayang sayang semua.

tolong jaga ayam kampung tu elok2! kalau boleh kurung, kurung lah. payah2 buat masak ayam berempah pon sodap.

wassalam...