01 September 2010

Destinasi Bulan Madu 101


boleh main cak cak dalam kolam besau nie :D

magnifique

like layers of sausage

boleh neok sunset kat cinie..

dan cinie..

di cinie pon..

untuk dinner tak perlu ke kedai, kita jala ikan n masak sendrik! haha

tempat nak bertapa kungfu kat sinilah

puas puas kita naik cruise..ingat Paris je ke ada cruise...

cantik kan sunrise..


karpet rumah makcik Hendon macam ni lah..






ini destinasi bulan madu di China. apekes cakap pasal bulan madu di bulan puasa pon aku tak tahu lah.
layan je gamba canteq. nice ek.

kalau bukan bulan madu, nak bawak aku gi cinie pon bolehh sangaaattt..

lagi gamba di cinie.. [link]