02 September 2010

CERITA PENDEK HARI RAYA 2010



Sinopsis.

Zahir merupakan seorang remaja yang kehilangan arah tuju selepas di-reject oleh aweknya, Mek Jenab. Nampaknya hubungan terlarang bersama Mek Jenab terpaksa diputuskan atas alasan-alasan kurang cerdik. Zahir pon hidup dalam keadaan tertekan. jadi beliau mengambil keputusan untuk jihad fisabilillah. tapi beliau tak mahu jihad sorang2. jadi beliau pon.......

jengjengjeng..tengoklah sampai khatam yek?!

aku ucapkan tahniah penuh kasihsayang kepada tuan pengarah cerita ni, blogger MOFASAD. aku bangga jadi org pertama tgk film hebat tanpa perlu guna kesan khas ini sebelum film ini ditayangkan kepada orang ramai. kesian beliau. aku tiada di sisi sewaktu beliau bertungkus lumus menyiapkan film sulung beliau,wakakaa... aku sebok sedikit waktu tu, aku ke Sogo membeli belah dan berjumpa dengan Siti Nurhaliza dan macam biasa, tuan pengarah akan naik darah kalau aku tak bagi report duty. hahahahahaaakktuiihh..!


hampagas. apa aku melalut ni. ini sudah kelaut.



So, kalau boleh anda yang membaca sila lah catit moral value yang korang dapat dengan melihat cerita pendek penuh trajedi ini. sila sebarkan kepada rakan-rakan bagi mereka yang mampu.

ingatlah orang yang tersayang.



P.S: aku ingat pelakon yang separuh bogel tu boleh menang EMMY AWARD. aku sanggup bertaruh.
haha