07 July 2010

pedulikan sotong kurita. German tetap German.

malam ini aku akan tidur awal. (mungkin la tido awal sebab kadang-kadang aku ta tidur pon.) mahu save energy sengkang mata besau besau. aku mahu nonton German vs Spain di mamak's bersama peminat-peminat tegar bola sepak yang lain. mungkin aku turun Setapak..atau bertapak-tapak..hehe.

aku cuma mahu teh tarik kaw kaw free dan menatap wajah Lahm terchenta beraksi..itu sahaja..huahuahua...

*Lahm*
*dati kami webbie..aku bagi kata-kata semangat kat dia. tros dia lompat suka dan buat aksi pompom girl..*
*u ni nakal lah..hehe..!*

*see..lihat..aku dah kibar bendera German..*
*nak kibar bendera Malaysia setahun sekali pon payah. paling busuk pon masa sekolah dulu saje :)*

aku tahu Ballack akan tengok match ni nanti. bekas balak i tu memang bagi full support kat team dia :) bahahahhaa..sesssuuaaiii..gitu!

jadi misi aku..alang-alang dah musim bola layan je lah sampai tamatkan..
anatomy & physiology tunggu dulu k..! haha

hamba Allah pesan..alang2 nak bangun tonton bola nanti..buat tahajud sekali.
ai ai sir..! ana ingat pesan ente..