12 July 2010

menjawab persoalan anda

alkisah ada seorang blogger terulung, selama ni dok konfius dengan jantina aku. [jap..aku nak gelak gulingguling..] hari tu baru dia sedar aku ni berjantina perempuan. female. aku ta salahkan En. Amin the blogger. so, aku amek kesempatan untuk jawab tag ini. supaya dia benar2 ta konfius.. k..harap dapat membantu anda di luar sana juga. kahkahkah
Syarat 1 : mesti menggunakan huruf pertama dari blog anda

B for Bidadari Besi!
Syarat 2 : jawapan tak boleh berulang


1. nama anda
Bubbly Hunn [aku letak nama timangan yg En Apek tu selalu panggil aku.]

2. perkataan 4 huruf
Book [perkataan n benda sama ek?]

3. nama budak lelaki.
Ben Ashaari [walopon ben is no longer a boy-he's a grown up man but..he was a boy aite..]

4. nama budak perempuan
Beyonce


5. pekerjaan
Bounty Hunter.. [erkk..]

6. warna
Biru la beb..!

7. sesuatu yang anda pakai
baju di luar dan di dalam [ini bukti aku perempuan ok..]

8. makanan
Beef Steak with Brown Sauce

9. sesuatu yang boleh dijumpai di tandas
Berus Gigi

10. tempat
Bukit Merah

11. alasan bila terlewat
Betri kereta api da abes la Andy... [pastu buat muka seposen]

12. sesuatu yang anda jeritkan
b u #$ [ianya sesuatu yang terlalu abstrak untuk anda fahami]

13. tajuk filem
Bucket of List [starring Morgan Freeman & FiqVertigo]

14. minuman
Buahan campuran

15. kumpulan muzik
Butterfinger [ko ensem..]

16. haiwan
BABI, BERUK.

17. nama jalan
Bukit Bintang

18. jenis kereta
BMW 10 series
aku nak Dora, Lya, Myra, Bunga, Rynn buat tag nie. barangsiapa nak wat. silakan..