02 July 2010

Kaka, bukan aku tak sudi! dah, jangan menangis lagi..

alkisah Kaka call aku tepat jam 12.04am waktu Malaysia tadi. 

kaka>"i tak nak dengar apa-apa dari u lagi ok."
aku  >"but why? why..? te ke pasa?? (bahasa latin)"
kaka>"u tak tangok i main ke tadi??"
aku  >"tak..i sebok pujuk CR tadi..urut-urut lutut dia..kesian dia kalah..so game u macam mana tadi?"
kaka>"i kalah...sob..sob..isk..iskk.."

dan esakan Kaka berpanjangan selama 10 minit.. aku cuma boleh buat-buat suara sedih sambil memujuk.

aku >"tak mengapa...da jangan sedih2.."
kaka>"okeh..i ta sedih da.. nanti kita jumpe kat pangkor yep?" 
Ding ding ding ding....

aku>"tak boleh..beckham tak blah dari pangkor lagi" (baca: england kalah; b jangan marah ya..)
kaka>"sampai ati u...!!!!"


*aku melompat lebih tinggi...BoooYahhh..!*

*anyone..hug please..mmm...please...*



*dua dua pon aku sayang*
*mmuuuaahhhahahahahahhaa u all balik la ke pangkuan pasangan masing-masing ok*

Argentina..tolonglah jangan kalah.. 
i tak larat nak handle Messi & Maradona mengadu nanti...