30.7.10

Hush hush

Hush. Deep Purple.


aku > lagu apa ni?
dia > dengar je lah. tak rugi pon.

aku sumbat earphone. satu untuk dia, satu untuk aku.selang beberapa minit kemudian

aku > pandai lah awok ni..[sambil sengih tanda suka]
dia > terima kasih.
aku > hush..hushh.. [tiru macam dalam lagu tu]
dia > yup..anything?
aku > terima kasih. macam-macam awok nie..
dia > awok yang buat saye jadi gini. [muka duapulohsen tak laku]
aku > saye yang bersalah? maaf lah..
dia > jangan. bila lagi boleh kita begini?
aku > bila saye panggil awok lagi ler.hakhak
dia > saye tunggu awok panggil nanti..

dan aku terus buat mata juling sambil jilat baki cornetto.

haila~kenangan.
awok..awok jangan lupe saye bile kita dah jauh nanti..awok dah macam Mr. Big untuk saye wok..

*********************
untuk mereka yang tonton sex and the city & tahu naik turun hormon aku mungkin paham situasi ini.