08 July 2010

Gerhana bersama blogger fofular

alkisah.. aku telah dijemput hadir untuk bersama-sama mencemar duli wayang romantikus fofular terhebat oleh seorang blogger yang aku kira femes kerana tulisan semberono beliau. beliau adalah Durrah Khairuddin. mengenai profile sepanjang perjalanan kehidupan beliau sebagai penulis sinikal, kejayaan terulungnya adalah ketika beliau bukan setakat menggegarkan malah bikin chaos di sebuah kolej kayap milik 'MARA sendri mahu ingat' dengan tulisan semberono dan berbau hamis menghantam puak-puak pemisah di kolej tersebut. 

*ni lah wajah sebenar blogger itu*
*aku tahu ko lapa salmon Dora. makan la..aku tak gerun dengan tahap pelahap kamu tuh..haha*

yeah..beliaulah dalang kepada pertempuran aku kira berjaya dari sudut politiknya kerana mampu cover ketempangan misi yang tidak tercapai dalam melaksanakan program yang dianjurkan oleh pihak kolej. syabas dan tah ni ah buat aku untyuk kau Dora. your writings does save the mpp's asses. bahahahhaha..


pon bagaimana walau, aku tak minta izin nak dating dengan awek En. Enemy ni. lantaklah..sama-sama jantina kira halal lah kan.. halalan toyyibban..haha! 

*cik Dora ni bakal engineer tau. sila masuk line awal2 kalau anda mahu!*

aku dan Dora ronggeng neok Eclipse dengan bahagianya. dush.. tamak betul si Bella Swan ni yek..HoT & ColD..dua dua kau belasah. well, bukan salah manusia yang bersipat mamalia untuk perasaan and nafsu membuak yang tak tertanggong. kan? mungkin ramai yang tak tengok lagi movie nie. masing2 punye review sendiri.


tapi bagi aku paling sinikal adalah apabila Bella meng-offer-kan diri pada Edward to do S.I (korang paham tak bahasa pluto aku nih???) but Edward insisted to wait until they got married. a very old school of Edward and shame to you, to those people who claimed they're madly in  love, can't wait to make love and the very next week the girl gonna find out that they're caught up! pastu jadilah kes buang bayi and so on...tamat!


ini bahagian yang aku nampak. bahagian yang aku rasa memang kena batang hidong manusia mamalia tak tahu malu dengan vampire. vampire pon boleh tahan napsu apatah kamu yang berjiwa, punya agama. kahkahkah.. sebenarnya aku agak jelik dengan kes buang2 ni. almaklumlah..baru dapat baby boy baru.. :) jadi aku lebey menghargai kehidupan sekeliling..


footnote: tadi tengok semanis kurma kat channel 119. 'suami terlebih manja'. terus terang cakap..aku benci lelaki yang tak reti menghargai & menghormati hak2 seorang isteri. makan tanggung berak cangkung laa..! ceyt..!