30 June 2010

Tinggallah Sayang, Tinggallah Pujaan.

tajuk agak kejiwangan kan? tapi itulah hakikat. aku akan tamat pengajian Foundation in Science & Technology mulai esok. seramai 33 orang pelajar Mestech akan graduate lusa iaitu 2hb..tapi nasib baik memang tidak berbau. secara automati dengan kuasa veto termaktub bahawasanya aku, azureen innes & rafidah (students) dipercepatkan tamat pengajian semata-mata kami tidak akan menyambung pengajian di sini. as simple as that.

malah jemputan ke closing ceremony pon tidak diberi. kami bertiga di-exclude kan dari menghadiri closing ceremony pada lusa hari. sebaliknya sijil & segala dokumen akan diberi esok instead of lusa by the Dean himself. homaigosh...*geleng-geleng kepala*

seolah aku bukan pelajar UniKL. dahsat sungguh penghargaan yang diberikan. amat terharu. by tomorrow aku dah boleh berangkat pulang. syukur lah. aku hormat pendirian Mestech. dan aku harap mereka yang terlibat pun tidak terasa panas hati dengan tindakan aku menarah nama Mestech di sini. hehe. bukan senang aku nak tarah nama orang kat blog suci aku nieh .. *tahan geram dalam hati..
sebab dulu aku dah tarah sekali. baca Bullshit dari Perancis.

*bukan muka muka hina*

simpul? apa yang boleh aku simpulkan sepanjang 2 bulan berada di Kajang ye. aku dapat buat eksperiment gile2 tahap dewa punya genius. ada gak apparatus yang agak lucah dan menakutkan..hehee   :)   Kajang town tak kurang hebatnya dari Kulim. malah happening siket. untungnya aku belajar berdikari. jaga flow duit sendiri especially for makan and jalan-jalan. dalam satu minggu tak habis serat, tak sah. mujur ada babah menongkat langit. syukur. kalaulah aku tak da babah..tak da family support.. sampai ke aku di tahap ini? *sigh..*

aku juga kenal erti cinta , kasih dan sayang sepanjang berada di sini. aku belajar untuk mencintai dan menyayangi diri dan keliling kelalang sampai aku teringat-ingat lupa si dia yang berada nun di Lumut. dia yang pernah berbekas di hati. setakat ini aku belum berani heart-to-heart. aku dumped dia macam kucing kurap. duh. bukan senang nak lepaskan orang yang aku sayang. tapi kerna sayang tu jugak aku jadi berani. jadi aku berdepan dengan ketakutan dan terus melepaskan. senang? ada kau lihat aku mengangguk? haha..
aku pon tak salahkan dia 100% [cuma 99.9% sahaja..kahkahkah..]. aku hormat dia. apa2 hal pon thanks for the support terutama kekanda Acap, Fikhri, Wan, Dora, Qinqin, Cheeq, Rynryn, Putput, Mira, Dani.. Trimas untuk bahu anda semua.

haru biru kacau bilau sepanjang phase idop aku di sini. arghh.. nak diletak dalam satu word memang payah. keliling kelalang baca aku sebagai hati besi. muka besi. jalan tegak tak tengok bawah. kenyataannya Bidadari Besi memang begitu. tapi aku manusia, bukan separuh malaikat.

untuk ratu ratu 11-3A, mungkin malam ini malam terakhir kita beradu bersama.
untuk lecturer cun & ensem, mungkin i ingat wajah u all sampai bila-bila.
untuk mamak telco & abang kedai mandeh, mungkin lain kali kita dating lagi.hakhak

untuk the rest, the last batch of FiST, no matter what they say bout us, only we know the pain. we will become stronger and wiser as the time passed by. prove to them that they should not bullshitting with us
[u know what on earth im talking bout..]


so put on ur helmet, and let's the race begin!


psstt... ada makhluk tuhan kata muka aku dan manusia kat sebelah ni sama..
sama ke?
haha
inilah GI saya..
ada yang berkenan??
ko sakitkan ati aku ae ni. ko sangat kijam tahap cipan lahat. ahhahaahaktuih..!