29 June 2010

kasi naik mood ; JabbaWocKeez, Step Up 3 & Street Dancing.

alkisah otak aku penat gile buat final report technical training..mulalah meraban cari hiburan. oh aku da nak muntah tengok bola. bola buat semua lelaki macam kayu tunggul depan tivi.huishh... yang penting otak aku penat tahap gaban. hah!

entah sejak dua menjak ni aku teringat zaman budak-budak dua (budak la sangat kan..haha), aku tengok You Got Served and mickey muse menari lagu Ricky Martin since daripada tu aku terus jatuh cinta dengan tari menari.. wakakakaa..ini semua Barney and Friends punye keje.. Sesame Street pon sama. tu yang sangkot dengan street dancing tu. tak lupa.. stomp the yard. starring Ne Yo bebeh..hahaa..

tapi tak.. aku tak pernah try skill aku. babah marah. babah kata anak dara tak boleh lasak2. kena lemah lembut tarian inang je. aku geleng kepala. babah tak tahu apa kejadah anak dia ni buat dulu....kesian babah.uis uis uis..

okay.. siapakah JabbaWocKeez ni? sekumpulan dance group dianggotai anak muda yang berbilang bangsa dari San Diego, US. nama mereka meletop macam popcorn apabila menjuarai America's Best Dance Crew dan start perfom di merata show gempak di US selepas itu. bermula tahun 2003 sampai sekarang, Jabba terus menguasai pentas dance crew dunia. check out their fan web site for more info.




aku tak pulak ikot sangat depa nie. just nak share obesiti obesessi terbaru aku (sementara naik serabot dengan assignment). itu aja. yup. Step Up 3D is coming.. check out the trailer.. dem can't wait to see them in theater. jabba was also performed in Step Up 2. yang pakai baju kaler merah bertopeng bagai. shock kan music yang diaorang pakai. coolio gile. ice box by omarion..gosh first time tengok MV beliau dulu..urghh.. cool habis. it was ludicrous superb..


hopefully aku bole tengok new skill on the floor dalam Step Up 3D. itu yang penting. aku nak tengok skill baru. booyahh..! dan mahu layan dj spin lagu techno baru.


now check out video Jabbawockeez performed at the WOD (world of dance) 2010.



aku perhati (da tgk byk video depa) ada beberapa skill yang jadi trademark mereka and they won't lose it.
cool. macam headspin dengan airflares.

thanks to GI for the video. love u bebeh.. haha

kuis-kuis selimut di kaki.. bilalah boleh dapat pakwe macam Kid Rainen ek.. gahahahaa..!