11.6.10

iklan AXE sudah tembus malaysia..!






alkisah semalam aku dan isi rumah 11-3A makan malam secara berjemaah di Restoran Anak Mandeh yang amat popular di kalangan pelajar Mestech.

ya benar aku jarang tengok television sejak menapak di Kajang. restoran tu on tivi ; berita utama TV3. tivi pakcik mandeh kaler kelam2.. siaran yang tak berapa nak ngam dengan mata. hadap sajalah.

tiba-tiba.. woot woott... wah..... IKLAN AXE TERPAMPANG DI KACA TELEVISION.

ghairah seperti biasa... model orang malaysia..(sudah maju..!) dan handphone terselit di poket punggung.. semata nak bagi nombor kepada lelaki yang pakai produk axe tu..aduss..~~

iklan itu disiarkan waktu perdana. yakni , waktu sangat menguntungkan bagi pihak TV3.

mahu tak meloncat aku dari kerusi masa tuh.. adoiyaiii... terkezooootttt...!

sape tak tahu .. iklan axe sangat mendebarkan adrenalin..
sape tak tahu.. iklan axe semua exploit wanita dalam melariskan produk penjagaan peribadi lelaki..
sape tak tahu.. iklan axe berlambak di youtube..hehe

maka aku serentak geleng kepala. jemaah 11-3A dan Eman buat muka selenga. aduh.. mereka masih mentah rupanya.. haha..


ini kejedah exploit wanita. dan wanita juga bekerjasama dalam menjayakan iklan tersebut.   =_=""

untuk ulasan panjang..

baca blog iamstardust  kalau mahu kongsi rasa yang sama aku rasa. :)