10.6.10

how to suck at facebook.


here is some tips on how to suck on facebook.



*golongan mensemak seperti ini perlu khidmat twitter*


*ada pulak golongan mendajalkan wajah suci orang lain seperti ini*


*haaa...yang paling aku menyampah selalu hantar mesej 'mahu pegang duit banyak??' pastu posing dengan duit yang berkepuk-kepuk di tangan..adehh...
adapun yang tak penat nak ajak join group itu ini..fenin fenin*



*ini tang kenduri kawen memang aku sokong sangat2.. huh.. lagi bersemangat!*

*aku suda tak main ini semua..! sudah tidak...!menci menci menci!*


*kasihan....sekarang ni kau tag je nama.. pang! jelas terpampang..!*



*selalu terkena..selalu kena remove..adeh..kahkahkah...
suka jugak kalau pekena orang cam gini.. hahaha*



*untuk penggemar kuiz yang tolol, aku tak salahkan mereka kerana mencuba.. bahahahah*


*derr... yang jenis macam ni pon ada weyh.. derr..ini jenis susah kasi tanggal weyh.. menyemak mata dan kepala otak..hahaha..tapi ada yang BAHAGIA di-bugging begini.  =_=""  *


pesanan tanpa penaja: sedarlah.. tak semua psycho seperti anda. terima kasih.

ini aku jumpe di sini. aku pikir aku bole gelak gelimat dengan tengok web ini.