6.6.10

G Day

g day stands for the gay day.


tiap kali aku rasa happy, aku akan senyum & sengih memanjang. tidak kiralah datang segala bala. tidak dinafikan  perasaan happy ini datang bersama package hormone yang seimbang. hormon serotonin bertanggungjawab untuk perasaan happy aku pada waktu siang manakala hormon melatonin pula di waktu malam.

kalau aku happy di waktu siang, dan tidur cukup di waktu malam, kitaran hormon ini akan berjalan lancar. dan teman-teman pon akan rasa gay sentiasa dengan mood ceria happy go lucky aku neyh.. untuk kekalkan kitaran ini, aku perlu cukup tidur, rehat. jadi tabiat bersengkang mata sehingga jam 2am di kedai mamak sambil mengumpat mengurangkan pahala serta mendengar cerita hantu adalah tidak digalakkan.

begitu juga menyertai game 'TRUTH OR DOUBLE-DARE' atau 'CERITA TIGA KEPALA'. aku boleh jadi tingtong dengan permainan tak sihat ini. haha

kita selalu happy go lucky
sampai orang hina dan maki
pon dah jadi lali
telinga naik tuli..


aku pon sengih lagi. serotonin & melatonin punya pasal..