27 June 2010

England kalah; B jangan marah ya..

tukang tilik tersohor telah awal-awal lagi memberi petunjuk.

"aku rasa German balun pungkok england betol-betol malam ni ha.."

tahniah kepada tukang tilik tersebut. tilikannya menjadi. dan aku gelakkan orang yang optimis england menang fifa. gelak besar.
mungkin di kalangan orang bercinta, mengutuk pasukan buah hati adalah perkara yang paling ditegah sekali. hukuman maut.
tapi aku tak kesah. aku gelakkan saje B aku ni haa..

B sms aku semasa & selepas tamat perlawanan. dari jauh tau. mahal..

B   >"team B dah kalah..isk isk"
aku>"padan muka"
B   >"tak pe, portugal ada lagi"
aku>"tamak..sialan.. hahahaha"
B   >"B balik england lah..malam ni jugak"
aku>"baliklah.."
B   >"nanti oneymoon d Pangkor"
aku>"bahahahaa."

B di sini bukan BIEBER..
B di sini adalah Beckham. My Beckham.

*u jangan marah-marah lagi ye. i syg u muahahahahhaa*

gelimat