01 May 2010

tidur ; kini bukan lagi rahsia.

anda dan andi sekalian (pinjam ayat ustaz Ikram) sesungguhnya anda dan andi sahaja yang tahu apa yang terjadi pada waktu malam anda dan andi. tapi kini tidak lagi! rahsia malam anda berada dalam tangan saya sekarang. hahahahaha..


okay i'm talking about your sleeping position and your personality la..pikiran dah menerawang jauh sampai ke Rawang..isy isy isy...patah balik sini meh! puas aku menuntut ilmu ni. bertapa tujuh hari tujuh malam dalam mimpi - bukan pakai mukabuka yek. ingat senang ke keja kopi paste nie..



1. tidur anak beruang (fetus)
mereka jenis ni sangat nampak gah hebat gile kental di luar [mcm rafidah aziz] tapi berjiwe sensitip [sperti bukan-saya ).  pemalu tapi cepat mesra alam. kaum hawa ramai tdo macam nie.

2. tidur macam balak
bukan balak lu orang yang tak laku tuh. tapi stiff macam kayu balak. anda seorang yg so-sial , naive, cepat percaya and very easy going person. ramai tido gaya ni, tu yg senang kena gula guli dengan aku.hahahah

3.tidur tangan mintak sedekah (craving like)
anda seorang open minded, suspicious, sinis, degil and sangat berpegang pada decision yang korang buat. [macam kucing aku, aku bagi friskies, dia nak french kiss, bertuah kucing ni sekor]


4.tidur macam askar (eh??)
mereka ni sangat la berhati-hati, pendiam-tak banyak songeh and very high standard r..wow..ni pon potensi dengkur tinggi ; flat-back position, tidor kurang nyenyak. ye la namanye tido askar kan...nak nyenyak macam mane..always get ready..

5.tidur meniarap
anda seorang yang tak sabar-sabar,friendly, sociable tapi takut dengan kritikan. [sebab tu bagi punggung kat org hahahaha ..hey hey thamby..jgn pike jauh haa...aku tak kate kat sai-fool]
6.tidur macam tapak sulaiman
good listeners, ringan tulang (kalsium kurang nie..kena byk minum susu mcm En DD sy- sbb tu beliau sgt kuat!.), and tak suke jadi perhatian..malu malu monyet la kunun... tapi korang ni kuat berdengkur and susah tido malam. sebab blakang korang terlalu flat sgt.beware ok. dengkur bole membunuh tau....
7. tidur buddha duduk
haaa.....orang begini sangat sepesel. sangat sepesel sehinggakan aku pon kompius kenapa. tahap pertapaan aku belom takat dewa lagi. tapi ikot logik akal aku ni, orang begini always on the go. cube try kat rumah. poke your brother mase dia tidur cenggini pasti kau kena silat. on the go la tu.kehkehkeh


ok..ini adalah kajian orang putis semata-mata, kalau ada dalil yang sahih, bgtau cheq na..

mau tau lebih lanjot? sila klik bertapa di gunung semanggol. terima kasih. selamat bertapa ogeyh..nak tau aku tido macem mane..? komen box tu penuh seratus komeng bwu aku bgtau..hahaha (berjanggot la ...)