6.5.10

party is over!

malam ini cukup hangat. cukup hangat buat hati yang kedinginan. malam semalam, bingit hilai tawa aku dengan sepupu yang aku gelar Kak Kin. dia cukup matang untuk harungi kehidupan baru 20-an. kematangan itu kau boleh lihat dari sudut matanya. da best part, kami bercerita tak hengat dunia! haha.. fasal itu tentang ini. semuanya! aku lepas perasaan rindu. hahaha..all the girls thingy.

malam ini dunia aku kembali sepi. barang-barang untuk ke mestech, semuanya aku sudah pack.hehe..

ada hamba Allah tu ternyata lebih excited daripada aku yang suam-suam kuku ini saja. fuuuuu~~~~

perasaan aku? tak penting. paras hormon aku sekarang macam kuda laut. tunggang terbalik.

sudah hari jumaat. 
ya rabbi.

listening to Kesha - Hungover.
yeah, now party is over.

kadang-kadang manusia takkan paham aku yang sedang amarah ni. 
senyum kambeng pon orang masih kata aku bahagia. 
ceyt! pooodaaaahhh~~~~~~~~~!!!!