11 May 2010

main sorok-sorok part 2

aku di mestech sekarang. nak citer pasal mestech? haaa...nanti aku uplod gamba kasi cun-cun comey comey aku post laju kat blog nie.

oh emosi: bahagia punya kawan ramai..sebab? sebab mereka tak main sorok-sorok dengan aku.

tak puas hati? cakap saje.
puas hati? beritahu satu dunia extra bonus pelok ciom (yg same jantina saja maa..)

oh emosi: gumbira tenang bahagia..sebab? punya keluarga yang sayang gila kat aku.

mak kata > kalau jadi apa-apa kat kakak, mana la mak nak cari anak mak ni. tak der ganti dah..
nana kata> i'll take care of u, coz u're my lil sis. sis stickin up for each other.

jeles bace pengakuan mereka? u better be jelous maa..hahaha..

oh emosi: tak puas hati lagi ni. suka main teka teki tapi jawapan tak penah nak betol. selalu memujuk diri sendiri kalau merajuk.

sebab? sebab ada lagi mereka yang main sorok-sorok dengan aku ni. haha..

kau main la sorang-sorang. aku takkan cari mahupun kejar. baik aku lepak and chill saja. kebenaran akan mencari aku.

jadi kepada mereka yang suka main sorok-sorok nie..aku nasehatkan, quit je la. apa kau nak sorokkan dari mata orang? kau malu dengan diri sendiri? malu dengan Tuhan lagiiiiiiii bagos.

jenis berani, bertanggungjawab & jujur, they'll say: " this is my decision, my call and my choice!"
rasa berani, tanggungjawab & jujur tu akan terselit dalam kepala kau, automatis tanpa manual.

kalau malu hidup kat dunia..hehe..duduk planet marikh la beb.