02 May 2010

emosi

cantik kan?
aku suka beliau. nice one. beliau baca reader's digest same macam aku jugak. tapi aku tak mampu nak beli reader's digest selalu, macam aku beli cleo atau galaxy. mastika? nope. aku kan melayu tak sedar diri. aku memilih bulu. hahahahaktuihhh..

mesti beliau suka baca katun dalam reader's digest. aku selalu jugak kidnap reader's digest dari perpustakaan sekolah dulu. hahaa.. suke sangat. sampai kantoi dengan Teacher Raja. pastu kena pulas telinga. lagi tambah suka.

esok nak tengok sunrise di balik BUKIT-YANG BANYAK TANAH LIAT-BUKIT BELIMBING.

malam esok aku nak rakam minachi & tambhy beromen tepi umah aku, dalam kereta buatan malaysia kaler putih WRG 5687,  lepas tuh aku nak letak dalam blog cengeng ni and post dalam tiubkau. ko pikir ni port baek punya? 

Pok Din kata> cilakak.