20 May 2010

best kena smashed

pang..! pang..! pung..! pang..!


hari ini aku rasa sangat best.. kena smash. dari semalam lagi. hahaha

semalam kena smash dengan lecturer. seorang Miss yang sangat aku kagum pendirian kentalnya. aku label dia sebagai 'lion lady'. sangat protective dan kental. full stop.

aku termengada-ngada bercakap mengenai 'impian mestech: every lecturer mesti a pHD holder'.

tang-tang tu gak aku kena smashed. kahkahkah.
dia anggap seolah aku memperkecikkan master holder.

miss, saya sedar kualiti yang dikeluarkan oleh a phd holder di negara ni yang bergelar professor tidaklah seberapa. they didn't came up with good research, buku atau jurnal yang hebat seperti keluaran Oxford mahupun Harvard.. mana ada jurnal yang hebat keluar dari UiTM atau UM. kalau ada, tunjukkan lah pada saya. itu cuma butir bicara yang kurang jelas diamukkan sendiri oleh pelajar uitm & um malam jumaat yang lepas. sudah pupus zaman professor salahudin. maafkan saya ye miss. saya adore aura positif miss. even all my class mate adore miss.

aku sengihkan saje...dah kena smashed kan..

lagi kena smashed.. bila mana aku perasan ada seorang sahabat yang kata aku ke-angau-an.

aku sengihkan aja. sedar ada orang kata aku tidak bersikap rasional. hormat untuk orang yang reti mencermin aku.

aku bukan gedix.
aku bukan mengada-ngada.

untuk certain people sahaja.

*kalau kena smashed dengan Lin Dan pon best jugak.*


woi kawan..maaf ya!