12 May 2010

aku & dia serasi. mungkinkah ???




[jengjengjeng]

dia tak pernah kongkong aku. ponbagaiwalau dia memang tegas. sangat tegas tapi dia berlembut. baru beberapa hari dengan dia ... aku rasa agak happy laa... sebab dia menerima aku seadanya. dia pon tak kesah aku akan blah cari yang lain..hehhee..sedangkan aku sudah memang ada yang lain. maafkan aku.

dia kata> " saya harap awak bahagia sepanjang kita bersama untuk 2 bulan ini ye. ambiklah yang baik dari saya..saya rela di-gula gulikan oleh awak.."

aku kata> "oh, semestinya saya akan amek kesempatan terhadap awak.. 2 bulan je. awak tak kisah saya ada yang lain kan??? saya tetap akan pergi..." aku senyum kambeng.

dia sangat chill. cool saje. oh, aku mula jatuh sayang..

KAHKAHKAH...itu dialog antara aku & MESTECH. tak de kena mengena dengan yg idop atau dalam alam barzakh.

aku nak citer aku duduk kat mestech skang.. complete kan foundation for another 2 months, 1 sem je agi..
drama giler into kat atas tu..aku gelak guling-guling syokk sendri..

walaubagaimanapon...

so far, mestech tak huduh pon. tak indah khabar dari rupa. 10 minit walk from ktm kajang, 20 minit walk from kajang city, depan SILK highway. aku & kawan2 pon dok kat apartment. dalam environment residency gak.. ok lah.. mamak pon ada.ni lokasi mestech..link.

*with mereka*

paling best, induksi 2 hari 1 malam by JPM MESTECH. best. abang 'art & sport' geeeeeeeeeeeeeeeeee......ok tingtong jap. EN DD tak marah kot...*yeke?? kahkahkah..kalau anda pandai..teka la yg manakah 'abang art & sepot'

masok kuar lab, procaryote & eukaryote menanti aku, pastu...masa senggang dihabiskan dengan sengih kuda belang.

esok plak..ada camping naik semangat kat ulu langat. bagos betol DEAN PROF DR RAHIM ni...aku suka!

sekian berita. aku kepenatan nie..naik turun tangga umah tingkat 3,baru abeh shopping sakan, pekena nasi goreng kat HJ SAMURI SATAY, and naik teksi 10rm - woi pakcik taxi, nak menipu pon agak2 laaaa....


mood: aku bahagia walau dia untuk sementara.manfaatkan masa yang ada.

gamba-gamba di atas ialah hiasan semata.