20.4.10

suara lama suara baru

tiap malam before tidur, hobi baru aku blogwalking sana sini.hobi baru sehingga aku jejak MESTECH nanti, kesihatan aku biasa diserang virus malam ni.mungkin kerana tidur jam suku pagi. doktor peribadi aku suruh aku minum air banyak-banyak.sampai kembung perut agaknya.hehehe.. blogwalking bukan perlu kudrat aku menjelajah pun.doktor tahu mahu dibebelnye..doktor kesayangan tak pe..aku suka kena bebel..

sedang enak aku lihat 'FYNN JAMAL'.ahahahaha..Syah mesti terkejut beruk lihat aku tempek musik kak fynn di blog layar aku ni.sure aku ditempelak nanti.takper..selama beribu tahun kawan dengan syah aku da terbiasa. Syah, bestie aku da lama kenalkan aku pada suara kak fynn. da lama sangat. sejak kami sekolah lagi. before kak fynn kawen. iyup. aku jatuh hati sejak naga merah. sejak itu aku teruja dengan naga. penulisan puisi aku pon tak skema da. lebih santai pakai bahasa kamus-pasar.

kak fynn, antara orang yang unik bagi aku sedang aku mampu lihat dari jauh sahaja. syah kata kak fynn pernah berlakon dengan anak pontianak. aku lebih suka kak fynn daripada anak pontianak.hahaha..aku dah tak suka pontianak. aku dah ada musang jadian.wakakaka..

korang enjoy lah suara best FYNN JAMAL. aku tak link dia, korang cari sendiri di layar blog aku nie. tanpa segan silu, aku mengaku pernah berangan mau rakam suara seperti kak fynn.hehehe..teruja!
persembahan yang kak fynn buat. mesej sampai. hibur. aku da agak retired dengan musik bising yang berlambak dalam [v] channel maupon hitz.fm. fly pon da lama aku tak dengar apetah lagi hotfm atau erafm-hey da tak byk iklan ek..bagoih2..

syah sayang, trimas yea.

lagu 150 juta kali>untuk En. DD. rahsia kita berdua..