12.4.10

pukul 1 am

aku terjaga dari mimpi indah.perot lapar. kalau aku letak stethoscope + speaker + sub woofer mau terjaga segala penduduk Sri Gombak nie.
aku menapak ke ruang kitchen. bukak peti ais. pukul 1 pagi. rumah sunyi sepi. aku grap cheesy cream spread. aku jugak grap epal merah washington- da macam dalam poster twilight plak epal nieh..

bup.. pintu peti ais aku tutup.

peti ais..saya masih ingat beri teka teki ni pada awak. "kenapa peti ais tak dipanggil freezer?" saya tanya. awak kata " sebab freezer lg sejuk dr peti ais.."......aa.aa.a.a.a..... "sebab peti ais dalam bahasa melayu, freezer dalam english. mane boley mix" saya jawab. sesungguhnya saya hanya kelengtong awak. saya pon tak tahu kenapa.

apa aku nak buat dengan dua jenis makanan nie? vege n tenusu..alahai Afiqah.
aku dah ting tong!
alih-alih aku renung peti ais. renung kosong. aku lapar sebenarnya.biarlah.esoklah.
aku menapak semula ke bilik.
landing time..
aku pusing kiri, aku pusing kanan. hitam. gelap. fuuu~~~
aku on henset kesayangan. sengih2 kejap.blahahaha..
aku baca doa tido.
mata semakin hanyut dibuai. aku makin larut.ayat2 suci matsurat pon macam bayang-bayang da..lalu....lalalala....zzzzzzzzz..


NEEENOO NEEEENOO......apekah????????
owh..polis mengejar bajingan.


tret..tret.. " 1 new message received ; Yo Hyung"
bajingan yo.


maaf saya terlalu 'suka' dengan keadaan ini.
saya nak tido lah !! 3am da nie..

tiktok..1 2 3 4 5 6 7 8 10..

zZzzZzzZzZzzzzZZZZzZZZzzz..

terima kasih. kepada sesiapa yg terasa; maaf. padan muke Yo! =p