24 April 2010

busan: let's play 10 things

ini semua orang tahu. tak siapa pon yang tak tahu. kecuali alien planet pluto- kami belom berkenalan lagi. nanti aku skype ( abg aku sebot 'skiiipeee' hahaha) depa.


10 things about 'aku':

  • aku tak reti pakai make up..hahaha..semua pon tahu.
  • aku tak suka ayam kfc yg byk isi-no dada, kepak is fine with me.
  • aku tak pakai sexy- megan fox bukan kembar aku
  • aku sangat skema dalam hal 'i lap u, u lap me tak??' .. saya mgkin playful tp sy setia tau.tak caye? buat blood test la..hahaha
  • aku tak le resist eskrem tropica vanila+lime. expenses sy sgt murah, sy tak ske benda mahal. tak caye tya babah.
  • aku tak reti shut up bile orang yg berada dsampingku sangat la senyap.. suap dengan ayam baru tau!
  • aku bukan kanibal. ko bole cerita apa saja kat aku. i wont bite.rraaww..
  • aku happy yippie horray..i'm all out with my buddies. jadi tak perlu jeles atau gelar aku lesbo.
  • aku ske wat muka tegang-mcm muka mahathir dalam parlimen dulu sambil pegang dagu-konon aku lah think tanker.. hahahhahahahahaktuih!
  • aku ske tgk awan~~itu aku pon tatau nape..
10 things aku buat di rumah ni tak sampai spuluh.
  • aku ske tgk org memasak & aku tiru la..it's all about copy paste
  • aku lah house manager paling tak berjaya sekali..gaji tak sampai 50rm seminggu..hampeh!
  • oh aku suka kena bebel..tolonglah bebel kat aku...( tandanya orang tu sayang kat aku..)
  • karoke - 1 KolejMaraKulim tau sore aku sumbang mambang.
  • main badminton (ok ni tak ramai yg tau- jiran aku semua tau)
  • duduk diam2 dsamping keluarga. seolah-olah ada emas dalam mulut. aku pendiam orangnya. tak caye tya dia. ---------------> (0+0)
10 things aku buat bile aku on9
  • membosankan diri
  • meng-happy-kan diri
  • memusnahkan diri
  • menyakinkan diri
  • meng-hadiah-kan diri (dengan ilmu baru..)
  • meng-kaya-kan diri (pon dengan ilmu)..
  • meng-upload-download
  • compete lawan taip-taip sape plg laju
  • aaaa...aaaaa...aa...a...
  • aaaaaaaaaaaaaaaaa.....aaaa... macam2 la.